Derin Futbol 5 Nisan 2021 Kısım 1/2

2 476 Baxış 254K
İdman

#FenerbahçeDenizlispor
Derin Futbol AZgold Kanalına Abone Olmak İçin: bit.ly/derinfutbol
Derin Futbol | Facebook: DerinFutbolTV
Derin Futbol | Instagram: derinfutboltv
Derin Futbol | Twitter: derinfutboltv

Şərh

  1. Derin Futbol
    Derin Futbol
    10 gün əvvəl

    Videoyu beğenmeyi Derin Futbol'a abone olmayı unutmayın

    1. İbrahim Bozkurt
      İbrahim Bozkurt
      9 gün əvvəl

      ŞU SINANA SOYLEYIN AZ SUSSUN BE KARDEŞIM YETER BE CARCARCARCAR

    2. ahmet cakar
      ahmet cakar
      10 gün əvvəl

      Kasimpasa Besiktas macindan önce Prim aldi, Kasimpasa orani 5di galibiyet icin 3,2 indirdiler mac baslamadan, Mac Satiliik diye ünlü bir Kasimpasa Futbolcudan telefon geldi mac satilik diye Viyanada yasiyorum bunlarida söyleyin isterseniz cok dümen dönüyor bu ligde catir catir mac satiliyor uyanin artik!!!

    3. Anıl Uğurlu
      Anıl Uğurlu
      10 gün əvvəl

      Unutmadım

    4. Robin
      Robin
      10 gün əvvəl

      Yoo

    5. Irfan Uludag
      Irfan Uludag
      10 gün əvvəl

      Su kütahliyi köpek Gibi bagirmak icinmi getirdiniz ya herkesin lafini kesiyor

  2. m8fb
    m8fb
    4 gün əvvəl

    Sorta deyip deymedigi belli degil, rüzgardan mi sortu oynadi orada derken, ofsayt verildi. Ne zaman tam emin olunmayan bir pozisyon yasanirsa, hep alehimize veriliyor.

  3. Gizli Forvet
    Gizli Forvet
    5 gün əvvəl

    Abdulkerim nerde erteme laf ediyo kacinci dakka

  4. Abdullah uzun
    Abdullah uzun
    6 gün əvvəl

    Yav bu HOLİGAN apodan bıktık artık adam kuralı söylüyor ona bile itiraz ediyor

  5. Çağlar Adıguzel
    Çağlar Adıguzel
    6 gün əvvəl

    33 hafta alanya maç antalya yazmışlar

  6. Süleyman Karabağ
    Süleyman Karabağ
    7 gün əvvəl

    Ilkokulda beden hocamızın adı ahmet çakardı

  7. ANALİZ OYUN
    ANALİZ OYUN
    7 gün əvvəl

    eee apo 5 yıldız çizdin künefe yedin bu hafta kayısıda yesene boş yorumcu yemin ediyorum durmaz iyi yorumcu degil çnkü yanar döner

  8. Nickihuh
    Nickihuh
    7 gün əvvəl

    22:24 ormancı lan o 😁

  9. Fatih Aydin
    Fatih Aydin
    7 gün əvvəl

    Sinan baba süpersin ve sampiyonuz

  10. Muhsin58
    Muhsin58
    7 gün əvvəl

    Beşiktaş ahmet çakarın Goethene çakacak

  11. ayhan aydın
    ayhan aydın
    7 gün əvvəl

    Durmaz Kays’ı ye daha doyurucu

  12. Mustafa Özen
    Mustafa Özen
    7 gün əvvəl

    kimin ne konustugu beli degil

  13. Süleyman Taha BEŞLİ
    Süleyman Taha BEŞLİ
    8 gün əvvəl

    Hocam Kerimcan kız mı?

  14. Bedirhan Çatı
    Bedirhan Çatı
    8 gün əvvəl

    ve beyaz futbol lügatına bir ifade daha geçer: Bu gece tatmin oldun mu??

  15. Kanadali Azeri
    Kanadali Azeri
    8 gün əvvəl

    bos konusuyor abdulkerim..kural kuraldir.git kurali yazanlara sitem et,turk hakemleri ne yapsin.adamlar kurali uyguluyorlar

  16. esref dinç
    esref dinç
    8 gün əvvəl

    Kimse demiyor samatanın sortunun şeyinin olduğu bölgeden siyirip gol olsaydı E belki şeyine temas olmuş Bundan dolayı bu pozisyon ofsayttır Yoksa o durum da gol samatanın şeyi diye yazarlardı 😂😂

  17. esref dinç
    esref dinç
    8 gün əvvəl

    Sinan engin adına kim Soru sorarsa Sinan enginin arkadaşı oluyor 😂😂

  18. Əziz Məmmədli
    Əziz Məmmədli
    8 gün əvvəl

    54:02 ROK meliyor😂😂😂

  19. Efe Karadağ
    Efe Karadağ
    8 gün əvvəl

    Şortla bacak arasında 1 metre mi var şortada değmiyor abartmayın 😂

  20. yavuz selim
    yavuz selim
    8 gün əvvəl

    Artık futbol konuşuyorlar malesef.

  21. Serkan Ay
    Serkan Ay
    8 gün əvvəl

    Sapık program

  22. Serkan Ay
    Serkan Ay
    8 gün əvvəl

    Konuklar hepsi tahminleri yalan çıktı

  23. Beyaz Eliyev
    Beyaz Eliyev
    8 gün əvvəl

    😂

  24. Mehmet Kürklü
    Mehmet Kürklü
    8 gün əvvəl

    🥰👋🤘

  25. Mehmet Kürklü
    Mehmet Kürklü
    8 gün əvvəl

    Sizi seviyoruz beyaz futbol kaçırmıyoruz

  26. Yasin Kaya
    Yasin Kaya
    8 gün əvvəl

    47:38

  27. Engin Can Tuğsat
    Engin Can Tuğsat
    8 gün əvvəl

    sinan enginin instagram adresi neydi ?

    1. ERROR 101
      ERROR 101
      8 gün əvvəl

      @sinanengin

  28. Johan Elmander
    Johan Elmander
    8 gün əvvəl

    ENVER Valencia'sından tut hepsi iyi futbolcu

  29. Kazdal Kazdal
    Kazdal Kazdal
    8 gün əvvəl

    11:15 abdülkerim hocam o lafı boşver.Sezon sonu fenerin ölüsü şampiyon oluyorsa dirisi ne yapar siz düşünün dersin

  30. BJK Kartal
    BJK Kartal
    8 gün əvvəl

    Rok terbiyesiz saygısız eşofmanla karşımıza çıkıyor hayırdır oğlum pantolon almaya paran mı yok

  31. YERAZ_
    YERAZ_
    9 gün əvvəl

    Azerbaycandan SELAMLAR. Bende yer zaman AZgold-den seyrediyoyum. Teşekkürler

    1. Oooo çok kritik
      Oooo çok kritik
      6 gün əvvəl

      @YERAZ_ salam Allah salamıdı bilirim qaqa amma bu heç kimin xoşuna gəlmir bəlkə də layk yığmaq üçün eliyirsən

    2. ERROR 101
      ERROR 101
      6 gün əvvəl

      @YERAZ_ Bilirəm amma utancvericidi . hər yerə yazırsız Hər yerə . Bir növ alçaldırsız bizi . Tək salam sizi izləyirəm və bəyənirəm də deyə bilərsiniz Amma AZƏRBAYCANDAN SALAMLAR yazırsız Yəni gir bütün videolarda var bu . Üstdəki qaqaşın dedi kimidi hər şey

    3. ERROR 101
      ERROR 101
      6 gün əvvəl

      @Oooo çok kritik qatılıram

    4. YERAZ_
      YERAZ_
      6 gün əvvəl

      @ERROR 101 Salam ALLAH salamıdır

    5. Oooo çok kritik
      Oooo çok kritik
      6 gün əvvəl

      @ERROR 101 ay Allah köməyin olsun mən bunu deyəndə məni qınayırlar hansı videoya baxırsan Azərbaycandan salamlar az sabınnığ eliyin də bunlara qardaş ölkədi falandı lap yaxşı ona bir söz demirəm təkcə yutubda deyil instada da elədi türklər udur qola atır türk futbolçular comentlərdə as bayraqları yazıb azərbaycan bayrağı atırlar türklərdə yazır ki gedin öz səhifənizə hər şeyə bayraq atıb salam vermiyin onlar da beziblər türkiyəyə aid nə olur naxadı bayraq atıllar axtarsan 13 yaşı var bəlkə də

  32. bülent aydoğdu
    bülent aydoğdu
    9 gün əvvəl

    AHMET ÇAKAR DK 24 TE İLK KEZ KONUŞTU ONDA DA RECEP İVEDİK DEDİ. İŞTE BÖYLE BİR PROGRAM. MÜTHİŞ.

  33. Yiğit Eren Gül
    Yiğit Eren Gül
    9 gün əvvəl

    Ertem şener nerde la

  34. Hasan Willow
    Hasan Willow
    9 gün əvvəl

    beyaz futbol değimiydi ?

  35. Gantai
    Gantai
    9 gün əvvəl

    Sonunda röportajlar var ya önceki videolarda nedense kesiliyordu.

  36. Mahir avsar
    Mahir avsar
    9 gün əvvəl

    Ben gecen haftada yazdim simdide diyorum Besiktas sirasyla kasimpasa Anlanya Erzurum Ankaragücü Bu maclardan alacagi en fazla 5 puandir

  37. Seyfullah Aksin
    Seyfullah Aksin
    9 gün əvvəl

    5:50 Onur : Hocam bu gece tatmin oldun mu ? Apo: Neeee Ne biçim laf bu ya. Sino: Tövbe tövbe ya her şeye bir şey buluyoruz Apo'yu da delirttiniz. Sjsjs

  38. Fenerbahçeli
    Fenerbahçeli
    9 gün əvvəl

    ıste can alıcı soru 5:51

  39. Onur Ulusoy
    Onur Ulusoy
    9 gün əvvəl

    dostumdur benim

  40. Arda Selek
    Arda Selek
    9 gün əvvəl

    İrfanın güdümlü füzesi szalai ye çarpıyo kaleci de top yön değiştirdiği için yanılıyo sola doğru yatıyo o sırada szalaiye çarpan top çok hızlı olduğu için samattanın yanından geçiyo top hızlı olduğu için samattanın şortu dalgalanıyo sonra Cüneyt Çakır golü veriyo ama vardan uyarı geliyo maç duraklıyo irfandan özür diliyo Cüneyt aut gösteriyo

  41. Mert Acar
    Mert Acar
    9 gün əvvəl

    Arkadaşlar biz mahallede 4 takımla turnuva yaptık ve şampiyon olduk. Bunun için Federasyona başvuru yapicaz. İnşallah hak ettiğimiz şampiyonluğu alırız (!)

  42. Semih Özkarslı
    Semih Özkarslı
    9 gün əvvəl

    BOYLE SACMA SAPAN BIR KURAL MI OLUR? FORMA YADA SORT ILE DEGERLENDIRILMEMELI! DENIZLISPORLU OYUNCULARIN FORMALARI DAR FB LI OYUNCULARINKI GENIS BOYLE SACMA KURAL OLAMAZ AYNI POZISYON DENIZLIYE OLSAYDI DAR DAN OLDUGU ICIN GOL SAYILICAKTI BELKI DUZGUN BIR KURAL GETIRILMELI!

  43. NuR
    NuR
    9 gün əvvəl

    Niye Fenerin algısına çanak tutuluyor bu kadar

  44. Benden Duydunuz
    Benden Duydunuz
    9 gün əvvəl

    Siz ne biçim spor kanalısonoz ya ben eğlence programı sandım

  45. süper sports
    süper sports
    9 gün əvvəl

    Nobody: Sinan Engin: Beştaşa geçelim

  46. süper sports
    süper sports
    9 gün əvvəl

    Nobody Abdulkerim durmaz: gol samattanın şortu

  47. Özkan Hekimoğlu
    Özkan Hekimoğlu
    9 gün əvvəl

    Sinan Engin çukur var 😅👍

  48. Özkan Hekimoğlu
    Özkan Hekimoğlu
    9 gün əvvəl

    Sinan Enginin Instagram adresi Sinan Engin Abdülkerim Durmazın abulkerim durmaz Onurun iki o ile

  49. osman borekci
    osman borekci
    9 gün əvvəl

    Abdülkerim abi iyisin hossunda bazen çok boş yapion be adam kural diyo bana göre saçma diyon 😀

  50. Turk ari
    Turk ari
    9 gün əvvəl

    AZgold tan canli yada Eski videolarinizi seyrediyoriz amerika Dan selamlar eagle 🦅 🦅 🦅

  51. ali kavak
    ali kavak
    9 gün əvvəl

    sezon bitti hala ''enver'' valencia diyor sinan engin

  52. P A L A BABA
    P A L A BABA
    9 gün əvvəl

    Şampiyon Trabzonspor

  53. Fatih_tasarim_TR 28
    Fatih_tasarim_TR 28
    9 gün əvvəl

    bjk şampyion

  54. Hakkı Uluşan
    Hakkı Uluşan
    9 gün əvvəl

    Opseyt

  55. Selattin Sahin
    Selattin Sahin
    9 gün əvvəl

    Nobody: Bende sinan enginin dostuyum 😂😂😂😂

  56. Yunus Emre Çancı
    Yunus Emre Çancı
    9 gün əvvəl

    ROK:çeşitli fiziksel sebeplerden geniş şort giymek zorunda da kalabilir oyuncu :)

  57. ali ozkaraca
    ali ozkaraca
    9 gün əvvəl

    Abdulkerim candurmaz abim sen ne güzel adamsın seni çok seviyorum ve çok doğru konuşuyor Fenerbahçe hakkında gercekleri söyleye bir adam gibi adam. Ben de tatmin olmadım.

  58. Ertuğrul Erdoğan
    Ertuğrul Erdoğan
    9 gün əvvəl

    ayakkabasını çıkartıp fırlatsa defans oyuncusu o zaman da mı sıkıntı olmayacak saçmaaaa

  59. Yasar Akkaya
    Yasar Akkaya
    9 gün əvvəl

    Hepiniz süpersiniz, hepinizi Almanyadan dört gözle bekliyorum izlemek için💛💙

  60. Xelil Bagirov
    Xelil Bagirov
    9 gün əvvəl

    Bu ne yaaaaa..ağız diyeni,kulak duymuyor..bir bir konuşmayı öyrenin önce...

  61. Hadis Aliji
    Hadis Aliji
    9 gün əvvəl

    Bu alt yaziyi nereden cikardiniz anlamadik ki lutfen cekin bunu

  62. Ufuk Özcücecik
    Ufuk Özcücecik
    9 gün əvvəl

    Spor yorumculuğu kılıfı altında şaklabanlık yapanlara yazıklar olsun.

  63. Yahya Güllük
    Yahya Güllük
    9 gün əvvəl

    NOBODY: SİNAN ENGİN:ENVER VALENCİA

  64. Burhan Göktay
    Burhan Göktay
    9 gün əvvəl

    Yemin Ederim.Bu program.tam bir rezalet ve deli saçmalıgi.cocuklar bile daha ciddi ve seviyeli bir program yapar.Hic abartmiyorum.Zaten sunucuda Onur mu ismi tek kelimeyle berbat.

  65. Trooper
    Trooper
    9 gün əvvəl

    tek soyleyecegım su. samattının sortunu sıyırdıgı için kural boyle diyor ofsayt diyıorsanız mezhebinizi genisletin. biz fenerbahçe sayesinde 2 seneidr futbol kurallarını tekrar öğreniyoruz. fenerbahçe maçlarına özgü istisnalar bunlar. bir daha da başka maçta göremesiniz

  66. nlgnsny /S
    nlgnsny /S
    9 gün əvvəl

    no body : Sinan Engin: Enver Valencia

  67. YASİN İLKER
    YASİN İLKER
    9 gün əvvəl

    RASİM OZAN KÜTAHYALI 5 MUSLERAYA 15 ARABADA 5 EVDE 15 MİSALİ

  68. Eren
    Eren
    9 gün əvvəl

    1923 - 1959 ARASINDA EN ÇOK ŞAMPİYON OLAN TAKIM BEŞİKTAŞ GİDİP WİKİPEDİA DAN BAKABİLİRSİNİZ BU FENER KENDİ ŞAMPİYONLUKLARININ HEPSİNİ SAYIYORDA BEŞİKTAŞA GELİNCE NİYE BEŞİKTAŞ 5 TANE ALACAK DİYOR EĞER HAK ADALETTEN BAHSEDİP BİZİM HAKKIMIZ BU DİYORSANIZ AYNI ŞEKİLDE BEŞİKTAŞA DA HAKLI DAVRANMANIZ LAZIM BEŞİKTAŞIN 11 TANE ŞAMPİYONLUĞU VAR VERİLMESİ GEREKEN

  69. Nevzat Güder
    Nevzat Güder
    9 gün əvvəl

    abi besiktas alanyaspor

  70. Mobil King
    Mobil King
    9 gün əvvəl

    Az önce reddedildim Müslüm Gürses dinlemek için youtube girdim derin futbol izliyorum. Seviliyorsunuz.

  71. Ekrem BÜYÜKYILMAZ
    Ekrem BÜYÜKYILMAZ
    9 gün əvvəl

    Nobody: - Sinan Engin : Veleybol

  72. Cetin Basoz
    Cetin Basoz
    9 gün əvvəl

    Sinan Engin, çok sardın sen karta. O maçta wellington'a çıkmayan kartları da sorgula o zaman. Bugüne kadar ki maçlarda hakemler özellikle Ghezzal'ın kartlık hareketlerini es geçince mi adaletliydiler? Ahmet Çakar, sen de geç bu algı işlerini. Samatta'nın şortuna temas etmişmiş, sanki çip takıp belirlediniz. Temas filan yok, buz gibi gol. Buna gol vermeyen Cüneyt Çakır'ın 2019'da yönettiği Bursaspor-FB maçını otur izle bir zahmet. Bursa'nın golünü Cüneyt Çakır gitti VAR'da enine boyuna inceledi, yanına yan hakemini de çağırdı ve gol olduğuna karar verdi. O gol ise, bu kesinlikle gol. Cüneyt Çakır burada açık şekilde art niyetli davranmış, zahmet edip gidip seyretmemiştir bile. Aklı sıra suçu VAR'a atıyor (onlar da suçlu ama asıl suçlu Cüneyt Çakır'dır). O dakikadan sonra Denizlispor'un gol atamayacağının garantisi mi vardı? İlk yarıdaki penaltı pozisyonuna gelince, tamam değil vermesinler, ama eminim tersi olsa FB aleyhine verilirdi. Serdar Aziz'in kafasından sekip omuzuna gelen topa bile, VAR'da seyredilip irdelenerek, penaltı verildi (yanındaki kırmızı kart da cabası). Bu konu sabahlara kadar konuşsak bitmez , neyse.

  73. mintomaj
    mintomaj
    9 gün əvvəl

    Enver Valencia

  74. LOL ADAMI
    LOL ADAMI
    9 gün əvvəl

    24:00 ulan yine konu futboldan kamyona geldi

  75. Cumhur Aksu
    Cumhur Aksu
    9 gün əvvəl

    Herşeyi geçtim topun irfana geleceği belli irfaninds füze gibi vurucagi yüzde yüz belli Atilla yi anlarım da samathanin kazık gibi kale önünde dikilmesini anlamıyorum adam tam bir hoduk tam bir kazma profesyonel llikle alakası olmayan salak bı herif topçu felan da değil

  76. Yumuşak G TV
    Yumuşak G TV
    9 gün əvvəl

    40:40 - Abdülkerim abi haklı isyan

  77. Huseyin Yalcin
    Huseyin Yalcin
    9 gün əvvəl

    Apo katılıyorum sana değişen bir şey yok.

  78. The Peachmez
    The Peachmez
    9 gün əvvəl

    Kaç defadır söylüyorum vara gidilen pozisyonda %51 olarak mağdur tarafı seçmek zorundadır...

  79. Huseyin Yalcin
    Huseyin Yalcin
    9 gün əvvəl

    Biraz ağzını topla rok salyalar akıyor.

  80. Huseyin Yalcin
    Huseyin Yalcin
    9 gün əvvəl

    Lak lak lak lak.

  81. Huseyin Yalcin
    Huseyin Yalcin
    9 gün əvvəl

    Sen vermesinde alan kim ?

  82. muratti uzun
    muratti uzun
    9 gün əvvəl

    Apo: Bu benim çeketim bunun adı abdülkerim mi?

  83. DENİZ ÖZER
    DENİZ ÖZER
    9 gün əvvəl

    samattanın şortu

  84. Örümcek Adam
    Örümcek Adam
    9 gün əvvəl

    Samatta'nın şortuna değmese yine de '' VAR '' ofsayt verirdi.FB'ye geldimi 1000 türlü fırıldak dönüyor.

  85. plezy TEAM syles
    plezy TEAM syles
    9 gün əvvəl

    Ben fenerbahçenin yerinde olsam şortları daraltırım bu nasıl kurallan şorta çarptı gol değil kuralın saçmalığına bak

  86. Kamil Abisov
    Kamil Abisov
    9 gün əvvəl

    nobody: Sinan Engin: Dincer Azapan

  87. mehmet küçük
    mehmet küçük
    9 gün əvvəl

    ABDUL KERİM ABİİİİİİİİİİİİİ ADAMSIN SEN 3 E TEKSIN AMA 5 KISISIN YAPTIGINI YAPIYOSUN HEP HAZIRLANIP GELIP 3 KISIYLE BASA CIKIYOSUN ADAM FENERLİ........................................

  88. mehmet küçük
    mehmet küçük
    9 gün əvvəl

    GÖMİS İ UNUTAMAMİŞ HAHAHAHHAAH LAFI BOLE CAKARLARRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

  89. Sekar Sekaran
    Sekar Sekaran
    9 gün əvvəl

    biri bunlara 33. hafta bjk alanyayla oynuyor antalyayla deil

  90. BJK 1903 Karakartal
    BJK 1903 Karakartal
    9 gün əvvəl

    Abdül gine amigoluga baslamis dinlemiyor bile.

    1. Enes Poyrazoğlu
      Enes Poyrazoğlu
      9 gün əvvəl

      Senden 50 yaş büyük bi adama abi demeyi öğrenmen gerek

  91. FENERBAHÇE_1907
    FENERBAHÇE_1907
    9 gün əvvəl

    FORMA 'DAN OFSAYT OLACAK ISE O ZAMAN FORMALARI DAR GIYELIM ARTIK HIC KENARLARDAN SARKMIYACAK BIR SEKILDE ÖYLE SAÇMA LIK MI OLUR FORMAYA ÇARPIYOR SANKI INSANIN VUCUDUNA ÇARPIYOR ...BENIM GORUSUM YANLIŞ KARAR ..

  92. Tayfur Baran
    Tayfur Baran
    9 gün əvvəl

    💛ABDULKERIM DURMAZ💙

  93. Hasan Yilmaz
    Hasan Yilmaz
    9 gün əvvəl

    Voleybol federasyonu başkanıda Sinan Enginin yakın dostuymuş

  94. ONUR SERKAN AK
    ONUR SERKAN AK
    9 gün əvvəl

    ABDÜLKERİM ABİYE DİYİNDE YEĞNİNE SELAM SÖYLESİN DURMAZ SÜLALESİ ÇOK YAŞASIN

  95. Engin Yilmaz
    Engin Yilmaz
    9 gün əvvəl

    abdul kerim durmaz abi ben hastaneye doktora gitsem fanatik fenerbahceliyim desem 2 doktor olsa biri derki bu adam yasamaz diger doktor derki bu adam yasar vallahi sirat koprusunde gider gelirim. abi halimiz bu yani

  96. bugrahan satuk
    bugrahan satuk
    9 gün əvvəl

    abdülkerim hoca ozan konusunda boş yapmış

  97. Mustafa Konukseven Konukseven
    Mustafa Konukseven Konukseven
    9 gün əvvəl

    Top çarpmıyor topun rüzgarı şortu salıyor

  98. Youtube Habib
    Youtube Habib
    9 gün əvvəl

    Beyaz futbol> all

  99. eren eren
    eren eren
    9 gün əvvəl

    Top Samattanın şortunun içindekine çarpmış

  100. Cemteles
    Cemteles
    9 gün əvvəl

    Şu sese bak Allah aşkına bağırma lan artık rasimmmmm