Derin Futbol 8 Mart Tek Parça

927 Baxış 96K
İdman

#KonyasporFenerbahçe
Derin Futbol AZgold Kanalına Abone Olmak İçin: bit.ly/derinfutbol
Derin Futbol | Facebook: DerinFutbolTV
Derin Futbol | Instagram: derinfutboltv
Derin Futbol | Twitter: derinfutboltv

Şərh

  1. Yavuz Selim
    Yavuz Selim
    Ay əvvəl

    Aydemir Akbaş en karizma adamdır

  2. FORD BURAK
    FORD BURAK
    Ay əvvəl

    19.35 fb 1-2gençlerbirligi ahmet hoca yanılmıs

  3. Ali Recai atcı
    Ali Recai atcı
    Ay əvvəl

    ABDULKERİM DURMAZ orda bir can gitmiş RASİM ÖZTEKİN vefat etmiş adamın ilk lafı rasim ozan fener yenince üzgün diyor lanet olsun sizin insanlık anlayışınıza ben de FENERBAHÇELİYİM AMA ABDULKERİM DURMAZ SANA hiç ama hiç yakışmadı

  4. Turgay Er
    Turgay Er
    Ay əvvəl

    Sizin kendi aranizda sorun mu var? Biraz anlaşmamak var sanki??

  5. bay KARACA
    bay KARACA
    Ay əvvəl

    SİNAN ENGİN / EN GÜZEL GOLLERİ isimleri isimli bir video var kanala link atılmıyor sanırım otomatik siliyor. Bu hafta programda böyle bir kolaj izlesek mi?

  6. Toygar Taşkıner
    Toygar Taşkıner
    Ay əvvəl

    gençler derin futbol ile beyaz futbol un ne farkı var

  7. AHMET Özgür
    AHMET Özgür
    Ay əvvəl

    Apo hoca haric hepsi troll ya :)

  8. Buğra Özer
    Buğra Özer
    Ay əvvəl

    4 gündür yeni bölüm atılmıyor artık atın!!!!!

  9. Mobil Yutuber
    Mobil Yutuber
    Ay əvvəl

    Futbolcular insan olsa Digerlerini bilmem ama Fenerbahce kesin - Abdulkerim Hoca olur

  10. ASIM
    ASIM
    Ay əvvəl

    en karizma abdulkerim durmaz çok seviyorum bu adamı

  11. MUHAMMET NASIR CEYRAN
    MUHAMMET NASIR CEYRAN
    Ay əvvəl

    Rok çok giriyo araya

  12. Hasan Ateş
    Hasan Ateş
    Ay əvvəl

    Rasim bi sus bağırma ya yeter yeterrrrrr

  13. Agartus the IV. Paternos
    Agartus the IV. Paternos
    Ay əvvəl

    Artık arka plandaki müziklerin repartuarınu genişletin, Testere müziğini gelan koyun. O Beyaz Futbol & Derin Futbol ruhunun en önemli unsurlarından biriydi. Bakın görün izleyicilere ayrı bi tat veriyor, reytinglere de olumlu etkisi olur.

  14. mehmet duman
    mehmet duman
    Ay əvvəl

    Ertem gitti programin tadi kacti

  15. Tamer Öztunalı
    Tamer Öztunalı
    Ay əvvəl

    Ahmet Çakar’ın hiç İngilizce bilmiyor dediği Jose Mourinho’nun asıl mesleği tercümanlıktır. 6 dili akıcı konuşur. Futbol dünyasına Bobby Robson’ın çevirmeni olarak girmiş ve sonradan teknik adam olmuştur. Biraz araştırıp yorum yapın lütfen.

  16. Haber Eğlence
    Haber Eğlence
    Ay əvvəl

    Besiktasliyim oldum gülmekten neydi o 8 atan adam😀

  17. MÜCAHİT ÖZPOLAT
    MÜCAHİT ÖZPOLAT
    Ay əvvəl

    ahmet çakar gizli fenerbahçeli degilse ben bir şey bilmiyorum

  18. irfi corleone
    irfi corleone
    Ay əvvəl

    Eennnvveeeerr Valencia 🤣🤣🤣🤣

  19. Hakan Bayraktar
    Hakan Bayraktar
    Ay əvvəl

    oonur çift o ile

  20. Hakan Bayraktar
    Hakan Bayraktar
    Ay əvvəl

    Sinan enginin instagram adresi sinan engin

  21. Bane
    Bane
    Ay əvvəl

    Önce bi başsağlığı dileyin öküz gibi fener mevzusuna dalıyorsunuz 30 saniyede gecistirdiniz

  22. Ozan Bıyık
    Ozan Bıyık
    Ay əvvəl

    Ahmet goethe çakar

  23. Emre Tekin
    Emre Tekin
    Ay əvvəl

    Sinan reis bir dinle çok gaza geliyorsun :D

  24. 2pac Shakur
    2pac Shakur
    Ay əvvəl

    eyvahh sinan abimmm üst le handikabı bilmiyorsun kupon veriyorsun eyvahhh :DDD

  25. Mert Can
    Mert Can
    Ay əvvəl

    Aydemir Akbaş Karizma diyorsun ahmet çakar iyi güzel ama çıkıp ta galatasaray için karıyı bile satarım diyorsa kusura bakmayin ama bırak karizma yi adam bile değildir

  26. yusuf yağmur
    yusuf yağmur
    Ay əvvəl

    Sinan bu akşam fenerli olduğunu ispatladın

  27. A Y
    A Y
    Ay əvvəl

    Ali Koc hem Karizma Adam hemde cok iyi Egtim almis bir Insandir. Iyi yada kötü birisi demiyorum. Ama adamda Karizma da var Egtim de var.

  28. Peki Zeki Müren de Bizi Görecek Mi?
    Peki Zeki Müren de Bizi Görecek Mi?
    Ay əvvəl

    Sinan Engin : - Fatih Terim' in sonsuz kredisi var ama bi yere kadar zsgdxfmklöşç.

  29. Yasin Ugurlu
    Yasin Ugurlu
    Ay əvvəl

    Bu rasim bir gram Galatasarayli değil olamaz da getirmişler çakma olarak TV nin işine yarıyor

    1. Fourty Cent
      Fourty Cent
      Ay əvvəl

      Bildiğin trol o rok.Ne galatasarayı arpasına bakıyo yoluna çıkmış o.

  30. Recep Reco
    Recep Reco
    Ay əvvəl

    Programın Sonlarında gerçek haline döndüler

  31. Tuva Uzun
    Tuva Uzun
    Ay əvvəl

    FENERİ GÜZEL ŞİŞİRMİŞLER KONYAYI YENDİ DİYE BJK RAHAT ALIR ŞİŞİRİKCİLER

  32. O Etebo
    O Etebo
    Ay əvvəl

    Linduama, Batasekas, Sutubiç de eklendi.

  33. Kemal Ş.
    Kemal Ş.
    Ay əvvəl

    56:38 paranın getirdiği rahatlık insana karizma katar apo abim noktayı koymuş

  34. Sinan Ateş
    Sinan Ateş
    Ay əvvəl

    Kolpacı medya beşiktaşın kadro kalitesi fb gsden düşük diyosunuz inanıyomusunuz buna

  35. ny ny
    ny ny
    Ay əvvəl

    Sinan daha once ender valencia diyordu simdi duzeltti enver valencia diyor 🤣🤣🤣🤣

  36. Kayıp Hesap
    Kayıp Hesap
    Ay əvvəl

    Sinan Engin "Beştaş ve Gasaray "

  37. Bozzy O
    Bozzy O
    Ay əvvəl

    Beyaz Futbol?

  38. TwiceeN
    TwiceeN
    Ay əvvəl

    Kayseri koyacak diyenler bi beğensin beyler rok görsün

  39. TwiceeN
    TwiceeN
    Ay əvvəl

    noone: sinan engin: beştaş kazanır

  40. Taha Korkmaz
    Taha Korkmaz
    Ay əvvəl

    Rasim Öztekine çok ayıp ettiniz. Bütün yorumcular hakkında yorum yapmadan balıklama Fenerbahçe mevzusuna daldınız.

  41. Сабир Давыдов
    Сабир Давыдов
    Ay əvvəl

    Abi fener bewiktawi 3:1yenecek!!!

    1. AYDEMİR 3
      AYDEMİR 3
      Ay əvvəl

      AMİN

  42. memo cimbom
    memo cimbom
    Ay əvvəl

    sampiyon olamamaniz kollanamadiginizi mi gosteriyor? ulan ligden dusuyordunuz ne sampiyonlugundan bahsediyorsun. ligden duserken bile sizin lehinize tonla duduk calindi. kimse kimseden iyi degil bos konusmayin. herkes ayni bok

  43. Süleyman Keskin
    Süleyman Keskin
    Ay əvvəl

    Onur:Hocam kıyamet kopuy... Sinan Engin:Beştaş çok iyi oynuyo

  44. memo cimbom
    memo cimbom
    Ay əvvəl

    ulan apo senden cok boguren insan mi var. dana gibi boguruosun anca bide millete bagiriyor diyorsun. sakasin valla

  45. Magic UK
    Magic UK
    Ay əvvəl

    Rok denen insan nusfettesi biraz sus be bogurmenden kulaklarim kusma noktasina geldi artik

  46. baris.bsk
    baris.bsk
    Ay əvvəl

    Enver Valencia

  47. Kaanbora06
    Kaanbora06
    Ay əvvəl

    143 zaferrrrrrrrrrrrrrrrrr en karizmatikkk :D

  48. Mert Sayın
    Mert Sayın
    Ay əvvəl

    Ulan enner valencia enver oldu ender oldu bir türlü ogrenemedi sinan engin aahahh

  49. Mert Alkan
    Mert Alkan
    Ay əvvəl

    Beştaş kazanır. Beştaş real madrid gibi futbol oynuyo bülüyo musun. Gezzal acayip oyuncu bülüyo musun.

    1. Muhammed Ablak
      Muhammed Ablak
      Ay əvvəl

      Komik mi lan daly*****

  50. C63 AMG COUPÉ
    C63 AMG COUPÉ
    Ay əvvəl

    Caner erkin kadro‘da cikti fener oynamaya basladi

  51. H K
    H K
    Ay əvvəl

    Kimse: Abdülkerim Durmaz: Instegrem

  52. -kerem Toyci
    -kerem Toyci
    Ay əvvəl

    Gökhan gönül adaaaam abdul abi sende adamsın

  53. Dapster
    Dapster
    Ay əvvəl

    En karizma Ahmet Çakar ağa

  54. Vartolu Saadettin
    Vartolu Saadettin
    Ay əvvəl

    Fener Top mop oynamadi ne anlatiyor bunlar

  55. ozan tufan olduğunu düşünsene
    ozan tufan olduğunu düşünsene
    Ay əvvəl

    ne kadar gülüp eğlensek de sıvacı ertem olmadan hep bir yanımız eksik kalıyor

  56. The Lightning
    The Lightning
    Ay əvvəl

    52:37 🤦‍♂️ cringe

  57. Tunç Mercan
    Tunç Mercan
    Ay əvvəl

    HEYT BE KARAGUMRUK ERKEGI ABDULKERUM HOCAM

  58. thomas fergusen
    thomas fergusen
    Ay əvvəl

    ben Bjk li olarak AKerim Durmaz'ın "teknik direktörlerin eline verilen kadroya baktığın zaman en yüksek verimi sağlayan hoca, Sergendir" sözüne kesinlikle katılıyorum. Ts nin bile limit sorunu yokken Sergen limit sorunlu kadroyu puan olarak Gs ve Fb seviyelerinde tutabiliyorsa bu durum hem Fatih'den hem Erol'dan daha başarılı olduğunu gösterir bence.

  59. Yusuf Boncuk
    Yusuf Boncuk
    Ay əvvəl

    54:16 bu nasıl bir gülme sesleri ya ŞDKXŞCKCŞCKCŞCMCŞCLCLC

  60. Ahmet karabey
    Ahmet karabey
    Ay əvvəl

    Abdulkerim bi bassagligi dile drek rasime sarma.

  61. Yasasin TC
    Yasasin TC
    Ay əvvəl

    Rok defol

  62. Eymen
    Eymen
    Ay əvvəl

    yaşar mı hocam çoktan öldü

  63. Ahmet Katrancı
    Ahmet Katrancı
    Ay əvvəl

    Konya nın fenere gol atma ihtimali fenerin kendi kalesine gol atma ihtimalinden dğa düşüktü o futbolla. Gençler Birliği de aşağı yukarı aynı oynuyor iki takımın bu zamana denk gelmesi fb şansına.

  64. Eren Açık
    Eren Açık
    Ay əvvəl

    no one: sinan engin:dinçer azaphan kardeşime selam yolluyorum kendisi gsnin başkan adayı olacak inş

  65. Bozzy O
    Bozzy O
    Ay əvvəl

    Bir Fenerli olarak: Türkiye aglama süper ligi.

    1. Uğur Can Gökçe
      Uğur Can Gökçe
      Ay əvvəl

      Daha cümle kuramıyo

  66. Berkay Çit
    Berkay Çit
    Ay əvvəl

    şu programda selam göndermeyi ve instagram adreslerini söylemeyi yasaklayın artık yeter, işkence gibi

  67. erhan kılıç
    erhan kılıç
    Ay əvvəl

    Bu Onur muhabbet cortlatma butonu gibi. Kardeşim biz bu programı bu adamlar muhabbet etsin diye izliyoruz. Muhabbetin en tatlı yerinde kesiyorsun. Beyaz TV yönetimine söylüyorum programı kısaltıp bir de böyle sunucu olursa millet tv100 e Ertemin programına kayacak haberiniz olsun.

  68. D S
    D S
    Ay əvvəl

    Yıllardır aynı algı aynı lobi özellikle terim dönemlerinde bu tavan yapıyorlar işleri bu haysiyet şeref ar damarı kalmamış bunlarda

  69. hamit ışık
    hamit ışık
    Ay əvvəl

    Apo en büyük algıcı

  70. Emin TT
    Emin TT
    Ay əvvəl

    Sinan Engin Türkiyenin en yakışıklı ..... jsxjjxjxjsis

  71. Ahmet Ulay
    Ahmet Ulay
    Ay əvvəl

    Abi bu programın başı futbol sonuna doğru niye magazin aq ndshjdfsfdsh (ama böyle daha keyifli jsjdfs)

  72. Seyfullah Aksin
    Seyfullah Aksin
    Ay əvvəl

    1:06 Sino: Adama bakarsın dersin ulan nc Rok: Adam değildir Sino: Parası olsa ne yakışıklı derler. Sjsjsj

  73. Seyfullah Aksin
    Seyfullah Aksin
    Ay əvvəl

    53:34 Amo: Aydemir akbaşa karizma demiyen adamla, karizma konuşmam ben.

  74. Demir Demir
    Demir Demir
    Ay əvvəl

    Ya Allah'ını seversen bağırma Rasim ya valla hi çok rahatsız edici lütfen 🙏

  75. Mustafa Çil
    Mustafa Çil
    Ay əvvəl

    Fener 3 0 gbirligi. Kayseri 2 1 GSsray basak 0 1 bjk. Erzurum 1 1 ts

  76. MIRDI ÖZÇ
    MIRDI ÖZÇ
    Ay əvvəl

    39:51

  77. Göktuğ Göktekin
    Göktuğ Göktekin
    Ay əvvəl

    2:54 Abdülkerim Durmaz: Gerisi sikaye

  78. Turan ÖZYANIK
    Turan ÖZYANIK
    Ay əvvəl

    Ahmet çakar kilo almaya başladı güzel günler yakında

  79. amerikan gerillasının köşeyazıları
    amerikan gerillasının köşeyazıları
    Ay əvvəl

    AKP'NİN 2023 HEDEFİNE ULAŞMASINA 662 GÜN KALDI. YANİ AKP'NİN TÜRKİYE'Yİ TÜMÜYLE TESLİM ALMASINA 662 GÜN KALDI. BİRİ İSTANBUL'DA İKİ TANE FETHULLAH GÜLEN OLABİLİR Mİ? TÜRKİYE TEK VE SON KURTULUŞ OLAN ERKEN SEÇİMLE RAHATLAYACAKTIR

  80. unclejack71
    unclejack71
    Ay əvvəl

    yav ahmet hoca senin karizma anlayışına ...........😂😂😂😂😂

  81. Cihan Doğan
    Cihan Doğan
    Ay əvvəl

    Türk sinemasının en karizmatik adamı Yılmaz Güney dir

  82. Umut Sönmez
    Umut Sönmez
    Ay əvvəl

    Sinan Engin'in elinden telefonu alın abi adamın yüzüne hasret kaldık ya

  83. Enes Özdemir
    Enes Özdemir
    Ay əvvəl

    Sinan Engin koyu gslıyım ama bu sene sana inat fb sampıyon olsun bjk topcularını hep ornek veriyorsun sezon basi kotuyken sesin cıkmıyordu

  84. mevlut Koroglu
    mevlut Koroglu
    Ay əvvəl

    Onur soru soruyor puanlar aynı erol bulut niye bu kadar eleştiriliyor soru bu. Zevkle izlediğim büyüklerimden yorumlar geliyor bence yetersiz yorumlar. Fatih terim tecrübeli diyorsunuz doğrudur erol hoca aynı puanda erol hoca acemi bir hoca olarak terimle aynı puanda olması başarı degilmi? Sezon bası 20 tane futbolcu alinmiş takim sil baştan yapılmış kimse kimseyi tanimiyor siz top oynadınız yıllarca takim olmak kolaymı bir anda? Alınan futbolcuların kaç tanesini erol hoca aldı, takımda rahat calisabiliyormu? Vs vs benim için erol hoca basarilimi basarisizmi eğer ki seneye devam edebilirse o zaman yorum yapılır kimse sihirbaz degil zaman vereceksin zaman olay bu....

  85. Metin Üster
    Metin Üster
    Ay əvvəl

    Rasim: Ahmet Çakar: Bi sus be oğlum

  86. huseyin 06
    huseyin 06
    Ay əvvəl

    Büyük ıhtimal fener bjk yener bu seriyi anca biz durdururuz💛💙

  87. Erşan Kuneri
    Erşan Kuneri
    Ay əvvəl

    Fenerbahce bir insan olsaydı Abdulkerim Durmaz olurdu.

    1. İLB3Y
      İLB3Y
      Ay əvvəl

      @ny ny zaten akrabalar aynı şey (!) sjsjsj

    2. ny ny
      ny ny
      Ay əvvəl

      Bence kerimcan durmaz olurdu😆😆😆

  88. Isaac Thimothey
    Isaac Thimothey
    Ay əvvəl

    40 milyon TL vermek nedir arkadaş? Adamın bunun kac katı parası varki 40 milyon verebiliyor. Millette ne para var,

  89. Emirhanxgaming HD
    Emirhanxgaming HD
    Ay əvvəl

    2:53 gerisi sikaye ksksksksjsjsjjssjjs

    1. Kaanbora06
      Kaanbora06
      Ay əvvəl

      Tam küfür geliyordu ki rütük aklına geldi :D:D

  90. Taner Azer
    Taner Azer
    Ay əvvəl

    Sinan engin hariç herkes beşiktaş puan kaybeder diyor visca geri dönmüş beşiktaşın kadrosuna bakmıyorlar herhalde aboubakar atiba llajic ghezall hasic nkoduo rıdvan josej larin cenk tosun

  91. Enes Keskin
    Enes Keskin
    Ay əvvəl

    Uğurcan Çakır Türkiye’nin en iyi kalecisidir ne Mert ne Altay yanından dahi geçemez aksini söyleyen futbol cahilidir .❤️💙

    1. BD Ahmet Ali
      BD Ahmet Ali
      Ay əvvəl

      @Enes Erdoğan Evet o uğurcan.

    2. Enes Keskin
      Enes Keskin
      Ay əvvəl

      @Üzümlü Kekim yoo gayet ciddiyi

    3. Enes Erdoğan
      Enes Erdoğan
      Ay əvvəl

      Pelkasın uzaktan koyduğu uğurcanmı

    4. Üzümlü Kekim
      Üzümlü Kekim
      Ay əvvəl

      🤣 komik çocuk seni 💛💙

  92. Taner Azer
    Taner Azer
    Ay əvvəl

    Apo nasıl bozuldu

  93. Carlito Brigande
    Carlito Brigande
    Ay əvvəl

    Sinan streste 😂

  94. N. Faruk Ekinci
    N. Faruk Ekinci
    Ay əvvəl

    Beşiktaş puan kaybetsin diye hatim indirecek duruma gelmiş ya la millet :D

  95. Spppeeddyyy Rod
    Spppeeddyyy Rod
    Ay əvvəl

    medya'yla ilgili konuşmasını kesmişsiniz selahatin baki'nin kirli yapı icinizde de mi var

  96. Onur Bozkurt
    Onur Bozkurt
    Ay əvvəl

    Apo önce bir başsağlığı dile ayıp ettin

  97. Tuqay Axıyev
    Tuqay Axıyev
    Ay əvvəl

    Sinan enginin dincer azapan kardesime×2 selam olsun lafini izlemek icin gelenler

    1. Eren Açık
      Eren Açık
      Ay əvvəl

      her yayın banko selam gönderiyor dinçer azaphana

  98. Emre Gamertr
    Emre Gamertr
    Ay əvvəl

    ohh çok şükür ahmet çakar Beşiktaş maçına kazanır demediyse 3 puan cepte

  99. Negan
    Negan
    Ay əvvəl

    En Yakışıklı futbolcu??

    1. Negan
      Negan
      Ay əvvəl

      Suat kaya

    2. Negan
      Negan
      Ay əvvəl

      Ali eren beşerler

    3. Negan
      Negan
      Ay əvvəl

      Takoz Recep

    4. Negan
      Negan
      Ay əvvəl

      Murat Hacı oğlu 😂

  100. pavel nedved
    pavel nedved
    Ay əvvəl

    Apo abim program başında bir başsağlığı dileseydin evvela, sonra gavara gırgır gelirdi yanlış hareket ettin :S