Hangi takım şampiyon olur? İşte yorumcularımızın tahminleri

5 171 Baxış 539K
İdman

Derin Futbol yorumcuları Süper Lig'de şampiyonluk yarışı veren Beşiktaş,Galatasaray ve Fenerbahçe'nin kalan maçlarda kaç puan toplayacaklarını ve şampiyonun kim olacağını hesapladı.
Derin Futbol AZgold Kanalına Abone Olmak İçin: bit.ly/derinfutbol
Derin Futbol | Facebook: DerinFutbolTV
Derin Futbol | Instagram: derinfutboltv
Derin Futbol | Twitter: derinfutboltv

Şərh

  1. Derin Futbol
    Derin Futbol
    24 gün əvvəl

    Videoyu beğenmeyi ve kanala abone olmayı unutmayın

    1. Mükremin Aktas
      Mükremin Aktas
      Gün əvvəl

      FARK KAPANMAZ DAHA AÇILIR BJK 92.PUANLA ŞAMPİYON OLUR

    2. Murat lslek
      Murat lslek
      9 gün əvvəl

      Pol l0 PP Lo km k

    3. Kuzeyinyoo Reis
      Kuzeyinyoo Reis
      14 gün əvvəl

      HANİ TRABZONSPOR NİYE ONU YAZMADINIZ?

    4. Roger Jensen
      Roger Jensen
      21 gün əvvəl

      @George Cantoni Wow! Took about 15 mins but it worked!!

    5. George Cantoni
      George Cantoni
      21 gün əvvəl

      i dont know if anyone gives a damn but yesterday I hacked my girl friends Instagram password using Instapwn. Just google for it ;)

  2. BEYCUR
    BEYCUR
    13 saat əvvəl

    Beşiktaş şampiyonluğa oynuyor rasim 3.yapıyor tam bir futbol katili 🤣

  3. Hasan Yilmaz
    Hasan Yilmaz
    2 gün əvvəl

    Galatasaray Şampiyon olacak son 8 haftalık performansla

    1. GAME NİRİTÔ
      GAME NİRİTÔ
      2 gün əvvəl

      benimde inancım tam

  4. Ahmet KAYA
    Ahmet KAYA
    2 gün əvvəl

    Lan adam hatay 0 karagunruk 1 dedi 3 desen olacakmis hocam

  5. Emine Eroğlu
    Emine Eroğlu
    3 gün əvvəl

    Şampiyon fenerbahce net

  6. Yunus Karaca
    Yunus Karaca
    3 gün əvvəl

    Sergeni tutamaz sınız efendiler 🇹🇷🤨

  7. Yunus Karaca
    Yunus Karaca
    3 gün əvvəl

    Sergen şampıon 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷Bol şanslar

  8. Efe Sancak
    Efe Sancak
    4 gün əvvəl

    Hocam şu ana kadar oynanan her maçı bilmiş nerdeyse 😁

  9. Mete Acar
    Mete Acar
    4 gün əvvəl

    Ankaragucu yenecek bjk yi

  10. Alparslan Sarıbal
    Alparslan Sarıbal
    4 gün əvvəl

    Fikstür sonunda yorum yapmaya gelicem😂😂

  11. Ali Pamukcu
    Ali Pamukcu
    4 gün əvvəl

    Ahmet Çakar GS Nin İlk İki Fistürü Bilmiş Hatay 0 Karagümrük 1 🤔

  12. Faruk Öztürk
    Faruk Öztürk
    4 gün əvvəl

    Fabrika ayarlarını bozdu federasyon şampiyon belli güzel oyunlar dönüyor hakem federasyon iş basinda

  13. ÇAR SEYYAH
    ÇAR SEYYAH
    4 gün əvvəl

    Gs derhal lanetli ligden çekilmelidir derhal

  14. santi munez
    santi munez
    4 gün əvvəl

    Ulan ahmet çakar gsnin ve fbnin iki maçınıda bildi helal olsun

  15. Direnc Canbulat
    Direnc Canbulat
    5 gün əvvəl

    BEŞIKTAŞ ŞAMPİYONLUĞA

  16. Ebubekir Uğuz
    Ebubekir Uğuz
    5 gün əvvəl

    ahmet çakar gs ve fb’de 2/2 gidiyo

  17. ümit haner
    ümit haner
    5 gün əvvəl

    Şuanda Ahmet çalar 6 da4 bildi 😂😂

  18. Mahir Ay
    Mahir Ay
    5 gün əvvəl

    Beşiktaş 84 puan Fener 80 Galatasaray 82 bence Olur

  19. ozan şeyhmus
    ozan şeyhmus
    6 gün əvvəl

    Sezon ortalarında Ahmet Çakar, Başakşehir şampiyon olur diyordu. Aynı Başakşehir küme düşme potasında.

  20. Onur Ö
    Onur Ö
    6 gün əvvəl

    Suan ki durumda bjk gs arasi 7 p

  21. Rıza Cengiz
    Rıza Cengiz
    6 gün əvvəl

    Ben bir Galatasaraylı olarak söylüyorum bu saatten sonra Beşiktaş şampiyonluğu bırakmaz İkincilik de Hataysporun hakkı bence bu futbolu ile bilmiyorum yanlış mı düşünüyorum

  22. Musa 1453
    Musa 1453
    6 gün əvvəl

    Rasim ozan sen ne içtinse birdaha içme sana dokunuyor vallahi

  23. cafer dereli
    cafer dereli
    6 gün əvvəl

    Bjk 85 puan alıp şampiyon olacak. FB 79 puan alıp 2. Bitirecek. GS ise 78 puanla 3. Bitiriyor. Alınan son bilgi bu şekilde :)

  24. gulşen taşkın
    gulşen taşkın
    7 gün əvvəl

    Şu 3lu yu zaten kimse yenemez

  25. Ahmet Gül
    Ahmet Gül
    7 gün əvvəl

    Lan Rasim sen böyle çok yaşamassın

  26. Serkan Persa
    Serkan Persa
    7 gün əvvəl

    Yemin ediyorum bu rasimin tahminlerine diğer yorumcular bile gülüyor mk biz nasıl kahkaha atmayak😂😂

  27. Bozkurtlar Diyarda Taekwondo
    Bozkurtlar Diyarda Taekwondo
    7 gün əvvəl

    Bjk gs macinda bjk 1 puan gs 0 puan veriyor kafasi guzel hocanin

  28. Erkan Eren
    Erkan Eren
    7 gün əvvəl

    Sampiyon BESIKTAS 🦅🦅🦅🦅🦅

  29. Musa Yaman
    Musa Yaman
    7 gün əvvəl

    hepsi fener malatyayı yener dedi ama ...

  30. Serafetin Yeten
    Serafetin Yeten
    7 gün əvvəl

    ahmet cakarr galatasaray lobisini yapmayi birak artik galatasarayi elestirirken bile yuceltiyor .......

  31. Mesut Cengiz
    Mesut Cengiz
    8 gün əvvəl

    Bu Rasim Ozan kutahya lı siyaset e gırdı hadı bışeyler biliyordu bu adam spor dan ne anlar ya saçma sapan gulme ler sesler çıkarıyor acayıp beyaz futbolu ızlemıyevm bıdaha sırf bu adam için

  32. KEMAL EMiR AKSU
    KEMAL EMiR AKSU
    8 gün əvvəl

    Bence BJK=85 FB=80 GS=77 *B E N C E*

  33. Ugur Gören
    Ugur Gören
    8 gün əvvəl

    Ahmet hocam kafadan 3 gitti besiktastan

  34. Zeki Sancak
    Zeki Sancak
    8 gün əvvəl

    Her şey rasimin dediği gibi olacak

  35. EMİR AKPINAR
    EMİR AKPINAR
    9 gün əvvəl

    beşiktaş : 0 1 3 3 1 1 3 1 1 3 0 - (17) = 81 galatasaray: 0 bay 3 1 1 3 3 1 1 3 1 - (17) = 78 fenerbahçe : 3 3 3 3 bay 1 1 3 3 1 3 - (24) = 83 Benim tahminime göre Fenerbahçe şampiyon.İlk maçlar tuttu. :D

    1. engin çetin
      engin çetin
      6 gün əvvəl

      tutmadı 2. maçlar hadi geçmiş olsun kolay değil bu işler top yuvarlak

  36. ERDi ŞEN
    ERDi ŞEN
    9 gün əvvəl

    ahmet çakarın yorumu futboldan o kadar uzak bir yorum olmuş ..Keza Abdülkeriminde öyle en iyi yorumu Futboldan o kadar uzak olmasına rağmen rasim yapmış ..

  37. Kerem Manay
    Kerem Manay
    9 gün əvvəl

    Sinan Engin Bi sefer de objektif ol be

  38. ALİ ERFİDAN
    ALİ ERFİDAN
    9 gün əvvəl

    85 tavan puan şampiyon olunur. bjk abubakar iyi dönmezse tökezler ve gs şampiyon. Abubakar sız Beşiktaş'ı düşünmek çok sıkıntılı. Çünkü her takımın en az 4-5 tane zorlu maçı var.

  39. Diyar Hikmet
    Diyar Hikmet
    9 gün əvvəl

    Şampiyon diyarbekirspor

  40. Mustafa Ata
    Mustafa Ata
    9 gün əvvəl

    Jcjcjchchc abi çok güzel sallıyorlar ya çok hoş değil mi ya

  41. Erkan SÖNMEZ
    Erkan SÖNMEZ
    9 gün əvvəl

    Lan sak....cu sen hala bu kanalda böğürüyorsun ya yazıklar olsun... hala sana abuk subuk anlaşılmayan böğürmelerin için üste para veriyorlar ya yuhhhh

  42. Uras Durukan
    Uras Durukan
    9 gün əvvəl

    1.bjk 82 2.Fb 78 3.gs 77 Bana göre

    1. engin çetin
      engin çetin
      6 gün əvvəl

      @Yusuf yıldırım aldık hemen patlamışsın

    2. Yusuf yıldırım
      Yusuf yıldırım
      9 gün əvvəl

      rez alın

    3. Yusuf yıldırım
      Yusuf yıldırım
      9 gün əvvəl

      bak gör çocuk adam bjk alanya ile berabere kalıp gsye yenilecek fb full win ile şampi gs 2. bjk 3.

  43. Ege K
    Ege K
    9 gün əvvəl

    bay ne

  44. Hüseyin Demirdöven
    Hüseyin Demirdöven
    9 gün əvvəl

    Galatasaraylıyım ama Beşiktaş şampiyon olur neden galatasaray gibi bir takım hatay spora 3-0 mağlup oluyorsa şampiyonluk hayal olur.

  45. Elifsude Keles
    Elifsude Keles
    9 gün əvvəl

    trabzonspor taraftarı olarak söylüyorum bjk 86 puanla 1 inci gs 81 puanla 2 inci fb 79 puanla 3

  46. Uğurcan Uğur
    Uğurcan Uğur
    9 gün əvvəl

    Hiç konuşmayın Beşiktaş şampiyon

    1. Yusuf yıldırım
      Yusuf yıldırım
      9 gün əvvəl

      rez fb 1 gs 2 bjk 3

  47. Hacı Murat YAKAR
    Hacı Murat YAKAR
    9 gün əvvəl

    Noldu kasımpaşa çaktı

  48. Veli Yilmaz
    Veli Yilmaz
    9 gün əvvəl

    Bu lavuklar hiçbir tahmini doğru yapamıyor :D

  49. Zeki Ahmet Arslan
    Zeki Ahmet Arslan
    10 gün əvvəl

    Hocam bişeyi de bilme bee hatayı da bildi

  50. Efkan Durak
    Efkan Durak
    10 gün əvvəl

    Beşiktaş şampiyon olamasın cümle alem beni .....

  51. Ali Kaya
    Ali Kaya
    10 gün əvvəl

    Elinize verim hamınızın

  52. Suat Akarsu
    Suat Akarsu
    10 gün əvvəl

    Ben tahminimi buraya yaziyim da tutarsa begeni butonu olun 😊 Gs-72 Fb-78 Bjk-74

    1. ALİ ERFİDAN
      ALİ ERFİDAN
      9 gün əvvəl

      Ben Galatasaray lıyım bu arada

    2. ALİ ERFİDAN
      ALİ ERFİDAN
      9 gün əvvəl

      Sen kesin fenerlisin. Fenerbahçe için ikincilig şampiyonlukdur. %50 Beşiktaş %40 Galatasaray %10 fenerbahçe

  53. ramazan korkmaz
    ramazan korkmaz
    10 gün əvvəl

    Sinan Engin sampiyon Belli: kasimpasa 3 hatay 3. FB 3 sadece FB tahmini tutmus eee ne oldu Sinan Engin Besiktas sampiyon mu oldu daha 9 mac var

  54. Rabia Yüksel
    Rabia Yüksel
    10 gün əvvəl

    Babanız şampiyon

  55. Arda Yasin Öztürk
    Arda Yasin Öztürk
    10 gün əvvəl

    No budy.:fenerbahçe bay geciyor Sinan engin:beştaş kazamır

  56. Osman çiçek
    Osman çiçek
    10 gün əvvəl

    Alamaz kardeşim hataydan 3 puan alamaz dedi bildi hoca helal olsun

    1. Oğuz Kaplan
      Oğuz Kaplan
      9 gün əvvəl

      Evet 3 aldı puan değil gol aldı 😂😂

  57. Anıl Ağan
    Anıl Ağan
    10 gün əvvəl

    Sen öyle şampiyon belli diye havalara girersen :D

  58. Anitta 019
    Anitta 019
    10 gün əvvəl

    Ne iciyorsunuz gonderin buraya..

  59. Yalcin Kirli
    Yalcin Kirli
    10 gün əvvəl

    Bunlar işkembeden sallıyorlar ayıp ediyorlar iddaa oynayanlar iyi bilirler kasımpaşa 3 büyüklere ters gelen takımdır bunu bir kes daha gösterdi kasımpaşa maçı kaybetseydi son dan 3 CÜ olacaktı fener tesadüfe kazandı futbolun garantisi yoktur 3.ihtimal vardır lig uzun daha son 2 hafta düğüm çözülür

  60. Mustafa Çalışkan
    Mustafa Çalışkan
    10 gün əvvəl

    Galatasaray

  61. Recep Ercan
    Recep Ercan
    10 gün əvvəl

    Lig başlamadan Beşiktaş dedim hala Beşiktaş diyom bi cimbomlu olarak.

  62. Munir Ulusoy
    Munir Ulusoy
    10 gün əvvəl

    Ahmet Çakar ne oldu kasımpaşa beşiktaş ı yendi sen bu işi bırak

  63. Ezgi
    Ezgi
    10 gün əvvəl

    "Lig bitmez."

  64. Ramaci
    Ramaci
    10 gün əvvəl

    Bundan sonra şampiyonluk istanbul dışına çıkmaz vesselâm

  65. Aydin Okumuser
    Aydin Okumuser
    10 gün əvvəl

    Şampiyon Galatasaray

  66. Yusuf Allin
    Yusuf Allin
    10 gün əvvəl

    Ulan bunlar futboldan anlamıyor top yuvarlak herkes herkesi yener

  67. Tekin MD
    Tekin MD
    10 gün əvvəl

    Daha kasımpaşa ilk mactan dediginiz tutmuyor 😅😂

    1. bedirhan kuş
      bedirhan kuş
      9 gün əvvəl

      @İsimsiz Unvan heee bunlar daha 2 . 3.haftalarda beşiktaşın şansı yok eğer beşiktaş sampiyon olursa türkiyede futbol biter demişti ama hiç bi dedikleri tutmuyo 😂😂😂😂😂

    2. İsimsiz Unvan
      İsimsiz Unvan
      9 gün əvvəl

      Abi bunları ciddiye mi alıyon 😆 gül geç hshsj

  68. Adil Kaan
    Adil Kaan
    11 gün əvvəl

    Sinan Engin Bjk bjk bjk bjk bjk bjk her hafta kazanır

  69. ayhan Özdemir
    ayhan Özdemir
    11 gün əvvəl

    Kasımpaşa 1 0 Beşiktaş maç sonucu Rasim berabere biter diğerleri Beşiktaş yener

  70. Göksal Uslubas
    Göksal Uslubas
    11 gün əvvəl

    Hatay koydu...Paşa koydu...Fenerime gün goğdu

    1. Transfer Haberleri
      Transfer Haberleri
      4 gün əvvəl

      @Göksal Uslubas şakadan da anlamiyon

    2. Mustafa Kına
      Mustafa Kına
      5 gün əvvəl

      Malatya atma ziyaaaaaaaa

    3. Göksal Uslubas
      Göksal Uslubas
      10 gün əvvəl

      @Transfer Haberleri Amin Kardeş...İnşallah

    4. Transfer Haberleri
      Transfer Haberleri
      11 gün əvvəl

      Fener şampiyon olacak 😂😂😂

  71. Emre Önder
    Emre Önder
    11 gün əvvəl

    Rasim Ozan Kütahyali oksijen israfidir imha edilmelidir

  72. Erdinç Kaymaz
    Erdinç Kaymaz
    11 gün əvvəl

    Rasim Ozanı Oraya koyanda suç zaten?!

  73. Kaç Yıl Oldu ?
    Kaç Yıl Oldu ?
    11 gün əvvəl

    Buraya yazayım Fenerbahçe 84 puan Beşiktaş 81 puan Galatasaray 76 puan ile bitirecek

  74. CaN can
    CaN can
    11 gün əvvəl

    Kafasını aldı bjk kasımpaşa depladmanndn

  75. KAAN Turgut
    KAAN Turgut
    11 gün əvvəl

    BJK kaybeder Hatay gs dudukler

  76. Melih Koç
    Melih Koç
    11 gün əvvəl

    Komse kasimpasa bjk ya gomer diyememis ya laa :)

  77. Yusuf Guclu
    Yusuf Guclu
    11 gün əvvəl

    16:06 ahmet gecen senelerde de tahmin etmişti bir bok çıkmadı...

  78. Taner Bardakci
    Taner Bardakci
    11 gün əvvəl

    Bşk 84 fener 85 gs79 bir gs li olarak

  79. Ruhi Bedirhan CEVHER
    Ruhi Bedirhan CEVHER
    11 gün əvvəl

    Ahmet Çakar beşiktaş diyerek Denizlisporu şampiyonluk yarışına koydu

  80. İtslilwhy
    İtslilwhy
    11 gün əvvəl

    10:28 Keloğlan müziği AKPDKCN LSPWODCJCKLSPWOCİC

  81. aşkım günaydın
    aşkım günaydın
    11 gün əvvəl

    Bugünde gelen tek ben degilimdir demi 💛💙

  82. Yakup Dursun
    Yakup Dursun
    11 gün əvvəl

    Bjk yin katili ahmet çakar

  83. şarköy şarköy
    şarköy şarköy
    11 gün əvvəl

    Mesut özil degilde iyi bi forvet getirebilseydi FB olurdu sampiyon simdi 2. Olur belki

  84. ahmet yusuf çolak
    ahmet yusuf çolak
    11 gün əvvəl

    Kasımpaşa maçından geldim ahahaha sinan engin çok objektifsin

    1. tansel lebut
      tansel lebut
      6 gün əvvəl

      Malatya fener macindandan da gelseydi

  85. Fatih Çiftçi
    Fatih Çiftçi
    11 gün əvvəl

    Noldu Ahmet Çakar düdük bjk 0 çekti bugün

  86. Huseyin Sayim
    Huseyin Sayim
    11 gün əvvəl

    Fenerbahçe 85 puan alır görücez birlikte.cimbom 78 puan .bjk.83 puan

  87. Ahmet Naim
    Ahmet Naim
    11 gün əvvəl

    Sadece 3 büyüklerin şampiyon olduğu lig, inanılmaz derecede çok zevksiz. Bu ülke futbolunu bu hale getirenler utansın. Şampiyonlar Ligi'nde Beşiktaş'ı bol 8-0'lı maçlar bekliyor; çünkü aslında ortada 3 büyükler yok. 3 büyütülmüşler var. Bakın Başakşehir'i birileri şampiyon yaptı, Şampiyonlar Ligi'nde ülkemizi rezil edip geldi. Seneye Şampiyonlar Ligi'ne direkt olarak katılamıyoruz. Şampiyonluklarda böyle iğrenç oyunlar olduğu sürece ülkemizin futbolu, asla iflah olmayacak.

  88. Muhammed CANDEMİR
    Muhammed CANDEMİR
    11 gün əvvəl

    Ulan apo

  89. Ronaldo Beyhan
    Ronaldo Beyhan
    11 gün əvvəl

    Sakallı Hatay yendi 😂

  90. Ronaldo Beyhan
    Ronaldo Beyhan
    11 gün əvvəl

    Hatay GS bildi Ahmet hoca

  91. gökhan yeşilyurt
    gökhan yeşilyurt
    12 gün əvvəl

    Sinan Engin; gs Hatay 3 puan , Ahmet Çakar; alamaz kardeşim Hatay maçını:))

    1. Ferhat Mercimek
      Ferhat Mercimek
      4 gün əvvəl

      adam haklı alamadı

  92. Ali Ertem
    Ali Ertem
    12 gün əvvəl

    Sergen attı şampiyon lük geldi

  93. Ali Ertem
    Ali Ertem
    12 gün əvvəl

    Beşiktaş gs maçın da sergen attı şampiyon olarak tamamlayacak

  94. ümit haner
    ümit haner
    12 gün əvvəl

    Hatay deplasman da cincona acımadı 3 ledi ulan içerde dışarda gelenden şamar oğlana döndü 😂😂🍆🍆🍆

  95. Beko Tro
    Beko Tro
    12 gün əvvəl

    Sampiyon besiktasssss

  96. SALIH TURKMEN
    SALIH TURKMEN
    12 gün əvvəl

    Hatay 3 gs 0 bilen dr ahmet çakar Kasımpaşa 1 bjk 0 bilen yok

  97. Can -
    Can -
    12 gün əvvəl

    Rasim 35 yaşında liseli

  98. Bünyamin ERDOĞAN
    Bünyamin ERDOĞAN
    12 gün əvvəl

    önce derbiye 3 puan diyor sonra berabere diyor :D

  99. Fikret Gulen
    Fikret Gulen
    12 gün əvvəl

    Ahmet hoca Hatay maçını bildi

  100. mor zeytin
    mor zeytin
    12 gün əvvəl

    bu hafta 7 günde 3 maçımız var kasımpaşa alanya ve erzurum kazanırsak 73 puanımız olacak.. gs ve fb en fazla 64 ve 65 puan yapacaklar ve fb nin de bir BAY haftası var.. BJK ne yapıp edip bu hafta pazar carsamba pazar sekansını 9 puan ile tamamlamak zorunda